Dobrý den,
můj syn navštěvoval 2 roky MŠ EDIN a pro velkou spokojenost jsme se před rokem rozhodli v pokračování na ZŠ nástupem do 1. třídy. Jsme spokojeni jak s kvalitou výuky, tak i s přístupem celého personálu této školy. Hlavní přínos vidím v malém počtu žáků ve třídách a v aktivitách, které paní ředitelka často organizuje (lyžáky, plavání, solné jeskyně, školy v přírodě, besídky, karnevaly apod.). Před začátkem výuky a po ní je zařízena družina, a to v ceně školného. Přístup školy není přehnaně alternativní, děti dostávají známky, vykají dospělým a jsou vedeny k řádu a disciplíně. Můj syn navštěvuje školu velmi rád.
Milada Nedbálková
Jsem ráda, že dcera chodí právě do této školy. Malý počet žáků ve třídě, individuální přístup, výborná komunikace s celým učitelským sborem, částečná výuka předmětů v angličtině … to je jen část důvodů, proč jsem ráda za tuto školu. Ten nejdůležitější je, že dcera do školy chodí s nadšením, což nebývalo pravidlem.
Lucie Pajorová
Náš syn Jakub navštěvoval mateřskou školu EDIN a když jsme řešili nástup do první třídy, tak byly ve hře i jiné soukromé instituce. Nyní jsme velmi rádi, že naše volba pokračovat v EDINu, byla opravdu ta správná. Náš syn neuměl pořádně abecedu, akorát se podepsal, nečetl, počítal v rámci možností. Po půl roce nemá s tímto problém a jsme velmi mile překvapeni nejen v tomto. Samozřejmě je to o osobním přístupu učitel-žák, o malých počtech žáků ve třídě, o tom jak se děti učí nejen v lavicích a mají pestrou výuku, rodilého mluvčí děti zbožňují, navštěvují pravidelně knihovnu, mají různá témata, projekty. Poslední projekt „TITANIC“ měl opravdu velký úspěch se závěrečným výletem do Brna na výstavu. I v odpolední družince se věnují různým tématům a není to jen o hraní, ale i o dalším sebevzdělávání. Odpolední kroužky velmi vítám, neboť nemusím řešit přejíždění do jiné instituce. Tímto moc děkuji týmu ZŠ EDIN, paní ředitelce Mgr. Petře Rímeš, se kterou není problém cokoliv vyřešit, za mě paní učitelce 1.třídy Mgr. Irence Syrkové za její laskavost, vstřícnost, ochotu, ale také ostatním kantorům, kteří vedou odpolední kroužky a jiné vyučovací hodiny. Děkuji ještě jednou!
Milena Vymazalová
Skvělá školka :-)
Ing. Monika Kvapíková
Naprosto nejúžasnější školka! Jak Pavlínka tak i já jsme dnešní poslední odchod ze školky oplakaly. 4 roky úplné spokojenosti! Kdybychom nebydlely tak daleko od Ostravy, ani by nás nenapadlo jít na jinou základní školu. Chtěla bych ještě jednou touto cestou MOC poděkovat paní ředitelce za to, jak perfektně školku vede a jak úžasně se stará o naše největší poklady! Paní učitelce Dominice, která je neskutečně hodná, usměvavá, vstřícná a s člověk obrovským srdíčkem :)! Moc děkujeme jak se o naši princeznu hezky starala!!! A obrovské DÍKY také patří celému ýmu školky, za perfektní péči o dětičky :)!!! Jste naprosto úžasní!!!
Alice Olšaníková
Melissa začala do EDINU chodit teprve letos v březnu, kdy jí byly necelé 3 roky. Za ty 3 měsíce udělala obrovské pokroky, naučila se spoustu nových věcí (i ty které ji nezajímaly :-)),paní učitelky „tety“ se dětem věnují, jako by byly jejich vlastni :-). Moc děkujeme za Všechno.
Šárka Vojkovská
Po třech letech ve školce EDIN musíme jen říci DĚKUJEME! Děkujeme za vstřícnost, ochotu, porozumění a vzornou péči o našeho syna. Největší díky však patří paní učitelce Dominice! Jak říká náš syn je to nejlepší paní učitelka ze všech na světě a já s ním naprosto souhlasím. Paní učitelka Dominika je nejochotnější, nejmilejší a nejhodnější paní učitelka a my děkujeme, že náš syn mohl být právě v její třídě. Dát našeho syna do školky EDIN bylo rozhodnutí, kterého jsme nikdy ani na minutu nelitovali a naopak spíše litujeme toho, že už ze školky odchází .
Zuzana Kubicová
Můj syn navštěvuje školku již druhým rokem a prostředí, přístup pedagogů a vedení školky bych rozhodně neměnila. Syn v minulosti navštěvoval státní školku, a přestože jsem byla spokojená, nelze srovnávat. Už jen fakt, že v anglicko-české školce se věnuje jedna učitelka pouze šesti dětem a ve státní školce je tento počet několikanásobně větší, mluví za všechno. Mému synovi se dostává individuální péče, na kterou paní učitelky ve státních školkách prostor zkrátka nemají.
Jana M´barki
Sami navštěvuje školku už druhým rokem. Moc oceňuji, že se ve školce nelekli malého dvouleťáka a s úsměvem nám vyšli vstříc ve všech požadavcích. Sami si rychle na školku zvykl, proč by taky ne, když měl oporu v báječné tetě. Našel si spoustu nových kamarádů a naučil se nové užitečné věci. Umí spoustu básníček a písniček, nejenom v češtině, ale také v angličtině, kterou se děti ve školce učí. Každou chvilku se ve školce děje něco akčního, od karnevalu po divadélko, takže děti nemají čas smutnit po mamince. Sami se do školky těší, když ho vyzvedávám, je spokojený a usměvavý. To je pro mě nejdůležitější měřítko, že jsme při výběru neudělali chybu.
Bc. Markéta Murasová
Robert Fulghum napsal knihu „Všechno, co opravdu potřebuju znát, jsem se naučil v mateřské školce“. Ne se vším souhlasím, ale faktem je, že dobrá školka dá dítěti základ, na kterém může do budoucna stavět (v rozvoji osobnosti, ve vzájemných vztazích). A takovou školkou ta naše určitě je. S radostí a mnohdy i s úžasem pozoruji změny, které se s mým Šimonkem dějí. A i když nás někdy ráno přemohou slzičky spojené s odloučením, vím, že než vyjdu ze dveří, je Šimi v pohodě a těší se na další „školkové dobrodružství“. To všechno mě naplňuje dobrým pocitem, protože vím, že jsme mu pro jeho první krok směrem k dospělosti dali to nejlepší.
Mgr. Vlasta Opravilová
Školka nás zaujala nejen příjemným prostředím, ale i vlídným přístupem k dětem a jejich rodičům. Moderní pojetí umožňuje mé dceři přirozený vývoj. Individuální přístup ke každému dítěti a vedení dětí ke vzájemné ohleduplnosti přináší spokojené dítě, které se každý den těší na čas strávený ve školce. Školka navíc nabízí i zpětnou vazbu rodičům, formou fotografií z poučných i zábavných akcí a zároveň pravidelně informuje rodiče o dění ve školce. Chvilky angličtiny s rodilým mluvčím se mé dceři velmi líbí. Oblíbila si anglické písně, hry, říkanky a ráda si je opakuje i doma. Já oceňuji i její porozumění mluvenému slovu. Začínaly jsme kurzem pro nejmenší děti, který jsme navštěvovaly společně. Obě jsme z něj byly nadšené, stejně jako ze školky, kterou začala později pravidelně navštěvovat.
Mgr. Marcela Vozárová